Logo on ettevõtte üks nähtavamaid ja seega üks olulisemaid visuaalseid elemente. Logo loob vaataja jaoks hetkega kuvandi. See on võimas vahend, millega on võimalik palju saavutada.
Samas jätab inetu logo, või isegi ilus, aga nö “valesti sihitud” logo kergesti väära ettekujutuse, mida on väga raske muuta. Seepärast nõuab toimiv logo rohkem aega ja planeerimist, kui esmapilgul tunduda võib. Logo tegemine ei tähenda kunagi lihtsalt joonistamist. Igas logos on pisut ka brändingut, st laiemat mõtlemist.
Logo on osa laiemast visuaalsest identiteedist (corporate visual identity ehk CVI). Lihtsas CVIs on määratud logo, värvid, fondid. Põhjalikumas CVIs ka muud graafilised elemendid, pildikasutuse põhimõtted, layoudid erinevate kasutusjuhtude jaoks jne. Siit edasi tuleb laiem ja üldisem brändingu sfäär, mis tegeleb organisatsiooni üldiste väärtuste ja põhimõtete ning nende väljendamise küsimustega. Mis lõppkokkuvõttes määrabki konkreetsed kujunduslahendused, sh logo disaini.
Redwall loob identiteete kliendi turunduseesmärkidest lähtudes. Logo ei tehta lihtsalt ilu pärast. See on tihedalt seotud turunduse ja ettevõtte väärtustega. Vaid nii saab luua toimiva identiteedi, olgu mõõtkavaks kas logo või põhjalik identiteedisüsteem.
Loe lähemalt meie blogiartiklis Logo, bränding ja visuaalne identiteet – mis neil vahet on?