1. Veebide mobiiliversioonid
Selle asemel, et luua eraldi mobiiliveeb stiilis m.redwall.ee (ja selle eest lisaks maksta!), kasutatakse tänapäeval responsive disainilahendusi, mis adapteeruvad ekraani suurusele ise. Kuna järjest rohkem kasutajaid käib veebis kas nutitelefoni või tableti kaudu, on mitmed poed hakanud just neidsamu nutiseadmeid ja nendele kohanduvat veebi kohtlema justnimelt kui esmajärgulist väljundit ning lauaarvutite ja läptopide jaoks loodavaid saite alles teisejärgulise tähtsusega.
Siinkohal tasub kiirelt mainida, et Google’i otsingutulemused (SEO) paranevad tänu responsive disainilahendustele kuna sisu ei duplitseerita ja teie ettevõte tõuseb tänu sellele otsingumootoris ka kõrgemale kohale. Seega tasuks disainida eelkõike just mobiililahendusi silmas pidades. Eraldi mobiiliveeb on nüüdseks minevik.
2. Bännerireklaam
Selle asmel, et panna suure päevalehe või Delfi esilehele lugejat häiriv bänner ja loota, et see toob massiliselt kliente tagasi, võiks reklaamikulude kasutamise paremini läbi mõelda. Tänapäeva tehnoloogia võimaldab väga täpselt veebikülastaja eelistusi kaardistada ning vastavalt sellele ka õigele sihtgrupile nende jaoks väärtuslikku kraami müüa. Näiteks kui programmi algoritm tuvastab, et te jooksete oma iganädalase jooksutuuri (mille te näiteks salvestate oma telefoni GPS spordiäppi) mingit kindlat marsruuti mööda, saab sellele marsruudile panna sporditoodete reklaame. Kui Facebookis muudate oma profiilis perekonnaseisu vallalisest kihlatuks, hakkavad teile suunatud reklaamid kohe muutuma – pakutakse pruutkleite jms tooteid ja teenuseid – need reklaamijad on oma müügikanali hästi ära optimeerinud ning müüvad enda jaoks olulisele sihtgrupile ning ei raiska teiste peale enam aega.
Seega, selle asemel, et maksta bännerite ja klikkide eest, asuge kasutama uue aja reklaamimaagiat! Jõuate kiiremini kliendini, kes teie teenust/ toodet vajab ning suurema tõenäosusega raha teie ettevõttesse ka jätab.
3. Tekst
Jah, veebis, eriti sellises, mis on mõeldud mahtumaks ka väga väikesele ekraanile, ei ole tekstil ja pikkadel sõnalistel kirjeldustel suurt mõtet – sest neid ei viitsita lihtsalt lugeda. Visuaalne materjal võimaldab kasutajal infot haarata lennult, tänapäeva veebis uudistaja soovib näha ilusat disaini, pilte, graafikat – sest see on ilus ja võimaldab info kätte saada kiirelt.
Pildi ja lühikeste tekstide populaarsuse kasvu näitavad tegelikult ka saitide nagu Pinterest (kuhu saab panna üles pilte) ja Twitter meeletu ja ikka üha kasvav populaarsus. Twitter viis hiljuti sisse muudatuse suurendades oma kasutajate profiililehel piltide osa sarnaselt Facebooki profiililehaga (kus samuti on lisaks profiilifotole ka suurem meeleolupilt) ning seeläbi visuaalse keele osa kasutajatest kuvandi loomisel veelgi suurendas.
4. SEO ja võtmesõnade kasutamine (SEO copywriting)
Google’i uued algoritmid on loodud selliselt, et võtmesõnadega veebi leitavuse parandamine ei tööta enam, Google võib teid selle eest lausa trahvida ning lehe veelgi kaugemale otsingutulemustesse peita. Ainult läbi võtmesõnade veebi leitavusele lähenemine on vananenud ja ei aita teie turundustegevusele mitte kuidagi kaasa.
Mida siis teha? Tuleb hakata looma oma sihtgrupile kasulikku ja vajalikku infot ning tegeleda ka oma brändi sisuga, mitte ainult SEO võtmesõnadega. Sellist kasutajapõhist ja vajalikku infot, millega potentsiaalne klient ka emotsionaalselt lingib, saab luua näiteks blogikirjete või ka uudiste rubriigi loomise ja regulaarse uuendamise kaudu.
Redwallis teeme teile responsive veebi ilma lisatasudeta ja abistame ka teistes eelpool mainitud küsimustes, võtke meiega ühendust telefonil 776 9222 või e-posti teel info@redwall.ee.