Viimaste aastate tormiline nutiseadmete ja sotsiaalmeedia levik tähendab turunduse seisukohast, et kohalolu veebis on olulisem, kui kunagi varem. Ka kinnisvara-arenduste müügiveebid on jõudnud küpsesse ikka ning veebist on saanud müügis oluline töövahend.
Blogi
Veebileht kui tõhus kinnisvara müügi tööriist
Kaasaja nõuetele vastav ilus, mugav ja sisukas veebileht on kinnisvara müügil väärtuslik abiline.
Silver Sikk
09.03.2016
Veel mõni aasta tagasi piisas sellest, kui arenduse lehele pandi üles tutvustav tekst, arhitekti seletuskirjast kopeeritud ehitusinfo, lihtne galerii ja kontaktid. Täna avaneb juba hoopis rikkalikum pilt. Arendajad ei trumpa üksteist üle mitte ainult müüdavate lahenduste ja arhitektuuriga, vaid ka veebilehtede disainiga.
Kinnisvaraveebi funktsioon pole enam olla lihtsalt kontaktide ja tehnilise info hankimise koht. Kaasaegne veeb on tõhus müügikanal, algusest lõpuni läbimõeldud etendus. Koduleht on interaktiivne esitlus, mis haarab külalise kujutatavasse maailma kaasa ja paneb ta fantaasia tööle. Nii seotakse võimalik klient emotsionaalsel tasandil – see aga on kõige tugevam side.
Müü terviklikku elukeskkonda, mitte hoonet
Üks tähtsamaid asju kinnisvara juures on asukoht. Seepärast ei müü edukas kinnisvaraveeb mitte ainult hoonet, vaid pakub kliendile ka terviklikku visiooni tema tulevasest elust.
Muidugi on eluruumid olulised, aga klienti huvitab esmajärjekorras see, mis jääb majaseintest väljapoole. Kas tegu on üldse sobiva elurajooniga, on seal äärelinna rahu või kesklinna melu? Millised on ümbritsev elukeskkond ja võimalused, mis selles kandis elamisega kaasnevad?
Veebileht peaks elukeskkonnast kindlasti korraliku ülevaate andma. Kasutatakse palju fotomaterjali mida täiendavad lühikesed tekstid. Informatiivne on kaart ümbruskonnas asuvate teenustega, nagu kauplused, koolid-lasteaiad, transport, vaba aeg jms.
Teadlikuma kliendi jaoks võib läheneda ka maailmavaatest või eluviisist lähtudes. Näiteks meie tehtud Päikesemaja veeb müüb suuresti ka rohelist maailmavaadet ja seal on palju juttu tehnoloogiast.
Suured fotod, 3D ja video
Näeme palju keskkonnafotot, kaadreid inimestest tegemas lihtsaid igapäevaseid asju, millest klient unistada võiks. Näiteks, et lõpuks ometi saab maja kõrval pargis koeraga jalutamas käia; või kujuta ette, kui tore on astuda kodust välja ja kohtuda sõpradega siinsamas välikohvikus ümber nurga!
Emotsionaalsetesse muljepiltidesse saab inimene ennast nö sisse elada ja kujutleda ennast müüdavas keskkonnas.
Lisaks fotodele kasutatakse hubase atmosfääriga 3D-visualiseeringuid. Viimse detailini paigas 3D tekitab väga detailse ettekujutuse tulevasest kodust. Mälupildid jäävad kasutajat saatma ka siis, kui lehelt ollakse juba ammu lahkunud. Võimalik kodu on nii juba saanud pisut omasemaks. Kusjuures seda tulevast kodu ei ole võibolla veel ehitamagi hakatud.
Videot saab samuti siin-seal kasutada. See on eriti köitev ja meeldib muuseas ka otsimootoritele.
Tabavad tekstid
Rikkalikku pildimaterjali täiendavad spetsiaalselt veebi jaoks loodud tekstid. Veebitekst olgu lühike ja tabav.
Lobisemist kaasaegne veebikülaline ei talu. Rääkida tuleb kohe asjast. Omadused, mida müüakse, tuleb ökonoomselt ära kirjeldada.
Teksti struktureerimiseks ja tähelepanu juhtimiseks kasutatakse rohkelt tühja ruumi ja ikoone, sest nii on tekst kergesti tarbitav.
Asjakohane ja kasutajasõbralik info
Alles emotsionaalse kaasamise järel pakutakse ratsionaalsemat hoone detailinfot. Hinnad ja korteriplaanid esitatakse mugavalt klikitavate tabelite ja joonistena, nii et kasutaja saab täpse ettekujutuse korteri asukohast majas ja ilmakaarte suhtes.
Korteri vaates saab kuvada erinevat lisainfot ja valikuvõimalusi. Valikuid tehes, näiteks sisekujunduspaketti valides, teeb kasutaja pakutavat endale omasemaks ja seob ennast müüdavaga veelgi.
Kui esitlus on läbi viidud, peab alati olema ka võimalus edasisteks tegevusteks. Müügiinfo ja kontaktid olgu kergesti leitavad.
Korralik bränding lisab usaldusväärsust
Iga tõsiseltvõetava kinnisvaraarenduse juurde käib ka läbimõeldud visuaalne identiteet. Asukoha, sihtrühma ja arhitektuuri alusel saab luua logo ja firmastiili, mis kõnetab kliente. Teatavasti lubab korralik pakend küsida ka kõrgemat hinda.
Ühtne ja kvaliteetne stiil loob usaldusväärse mulje ja tekitab klientides rahulolutunde, et nad saavad osa millestki stiilsest ja väärtuslikust. Veebilehega ühtsesse stiili tasub kujundada ka kõik muud turundusmaterjalid:
- maakleri visiitkaart
- trükitud esitlusmaterjalid, brošüürid jms
- reklaamid, väli- ja veebibännerid
- sotsiaalmeedia materjalid (Facebooki cover, profiilipilt, reklaambänner)
Vaata lisa!
- Kõik siin esitatud vaated pärinevad Redwalli loodud kinnisvaraveebidest. Need ja veel paljud teised kinnisvaraveebid on nähtavad meie portfolios.
- Inspiratsiooni maailma kinnisvaraveebidest