Miks uuendada kodulehte?
Kui kasutaja jääb kodulehel infot otsides hätta või jääb talle veebist ebaprofessionaalne mulje, kandub see halb kogemus paratamatult üle ka brändile ja veebiomaniku mainele. Vikingi vananenud veeb hakkas niimoodi müügitööd vaikselt segama. Tegelikult peab koduleht turundust just vastupidi, toetama. Kujundus ja layout ei toetanud enam täienenud sisu ja nägi kohmakas välja. Ebavajalik info popsas välja kohtades, kus potentsiaalne ostja vajanuks midagi muud.
Analüütika näitas, et Vikingi veebis klikiti vajalikku sisu otsides siia-sinna ja kui vajalik leiti, siis ikkagi oli huvi süveneda. Meie esimene eesmärk oligi kasutajate elu lihtsamaks teha ja aidata neil leida vajalik võimalikult kiiresti. Teiseks oli vaja väljanägemist tänapäevasemaks ja professionaalsemaks muuta.
Mida klient vajab?
Kuidas leiab tavakodanik, kel ühtäkki vaja majale uusi aknaid, just talle sobiva? Tõsi on, et klient tihti ei tea, mida ta vajab. Seepärast ta spetsialisti poole pöördubki. Klienti ehk veebikasutajat on vaja käigu pealt harida ja suunata.
Selleks on veebile vaja läbimõeldud infoarhitektuuri ja sisu. Tuleb lähtuda kasutajast, tema mõtlemisest ja vajadustest. Mitte-spetsialistist kliendile sobib sisu, millest ta aru saab. Tehnilise jutuga pole vaja hirmutada.
Viking Window on akna- ja uksetootja, kes pakub veebis tootekataloogi, et tooteid uurida ja esitada hinnapäringuid. Otsustasime koostöös veebi tellijaga, et pakume tootekataloogile lähenemiseks erinevaid viise.
Alustuseks saab valida kas uksed või aknad või mille jaoks uksi-aknaid vaja on (uus maja, vana maja jms). Kõik see on olemas nii peamenüüs kui avalehte kerides allpool. Lisaks on olemas üldotsing neile, kes otsivad märksõna järgi või kes teavad otsida kindlat toodet (näiteks arhitektid).