Väikesed ekraanid.
Nende võidukäik jätkub, seda ka Eestis, kus tableti ja nutiseadmete kasutajaskond üha kasvab. Et ajaga kaasas käia peavad veebilehed mahtuma erineva suurusega ekraanidele ning olema lihtsalt loetavad ja navigeeritavad.
Minimalistlik navigatsioon.
See trend on kasvavas suunas liikunud mõnda aega ning osaliselt põhjustatud just vajadusest luua lehti, mis mahuksid ka mobiiliekraanidele – see aga sunnib kasutama ikoone, erinevat visuaali ning minimaalset navigatsiooni/ menüüjaotusi.
Ühe-lehe-veebid.
Järjest rohkem ettevõtteid on hakanud otsustama sellise veebi kasuks, mis paikneb tervenisti ühel lehel – ikka selleks, et vähendada klikkide arvu, mida külastaja tegema peab selleks, et soovitud sisuni jõuda. Kasutatakse lightboxe, erinevaid kihte ja ümberpaigutuvaid sisukastikesi. Miks mitte proovida seda mõne turunduskampaania käigus? Redwall tegi sarnase veebilehe ettevõttele Barrus – kasutasime originaalillustratsioone ning eelneva raskesti navigeeritava lehe asemel on nüüd lihtne ja minimalistlik joon.