Fakto Auto on meie pikaajaline veebipartner. Kui neil tekkis vajadus värskema veebilehe järele, olime meelsasti valmis aitama.
Fakto Auto vana veebilehekülg oli raskesti kasutatav nii kasutajatele kui ka lehe haldajatele. Vananenud välimus ei jätnud usaldusväärset muljet ega kutsunud kasutajaid toodetega tutvuma.
Fakto Auto läbis identiteedi uuenduskuuri ning meie eesmärgiks oli luua nr 1 automüüja veeb Eestis, mis toetaks kliendi brändi ja jääks kasutajatele meelde tugeva visuaali ja loogilise info edastamise poolest. Lisaks võtsime eesmärgiks luua leht, mis pakuks kasutajale natuke fun’i, mille tulemusena soovivad kasutajad veebilehel olla kauem ja hiljem ka lehte uuesti külastada.
Planeerimine
Planeerimise faasis, lisaks analüüsile, visandasime mitmeid vaateid, mis andis projektiga tegelevale meeskonnale võimaluse põhjalikult läbi töötada lehe struktuur nii, et see kliendi vajadustele kõige paremini vastaks.
Stage
Lava ehk stage’i kontseptsioon baseerub avalehe illustratsioonil, mis hakkab funktsioneerima keskkonnana olulise ja päevakajalise info edastamiseks. Tegu on omamoodi lavaga, mille dekoratsioone ja sisu saab pidevalt muuta. Ruumi “mängimiseks” eri kampaaniate esitamisel ja illustreerimisel on lõputult, alates lihtsast staatilisest pildist kuni keeruka interaktiivse rakenduseni – näiteks kasutades funktsionaalsust, kus illustratsioon on omaette, klikkidele ja hiirega üle liikumistele reageeriv, keskkond. Päevakajaline info edastakse eelkõige esiplaanil. Disainisime stage’ile lahenduse, mis on sisse lülitatud siis, kui päevakajalist kampaaniat ei ole. Selleks on kõige uuema Nissani mudeli slider, kus lehe skrollimisel on kasutatud parallax efekti (kihid liiguvad erikiirustel). Loodame, et kampaaniate jaoks luuakse tulevikus erinevaid huvitavaid lahendusi alates videodest kuni 3D keskkondadeni välja.
Allpool toome välja stage’i visuaali katsetused.
Kampaaniate kuvamine avalehel
Fakto Auto vanal veebilehel näidati kampaaniaid piltidena teineteise all, kus inforohkuse tõttu ei olnud paljud tekstid loetavad. Võtsime eesmärgiks lahendada selle probleemi interaktiivsemal ning kasutajale visuaalselt meeldivamal viisil. Nupule “vaata pakkumist” klikkides avaneb pop-up aken, kus kuvatakse kampaaniate pdf’e, mis annab omakorda võimaluse zoomida pilti, et kogu huvipakkuv info jõuaks kasutajani.
Müügi leht
Kliendi sisend oli algusest peale, et sõidukid peavad olema lingitud Nissani veebilehele, kus on igast mudelist täpsem kirjeldus. See andis meile võimaluse müügi lehel juhtida tähelepanu just fotodele. Ülemistele mudelitele vajutades “sõidutatakse” kasutaja vastava galerii juurde. Galeriid on eriti mugav kasutada just tahvelarvutitel, kus mudeli pilt on kogu ekraani laiuses ning fotosid saab vahetada ekraanil swipe’ides. Üks eesmärkidest oli lihtsustada kasutajatel kontakti saamise võimalust Fakto Autoga. Selleks on iga lehe alumises servas kontakti kiirvaliku menüü, kus kasutaja saab valida kolme tegevuse vahel: küsida personaalset pakkumist, minna proovisõidule või broneerida aeg teeninduses. Lisaks on müügi lehel lõpus müügimeeskonna plokk, mis lisab veebilehele inimlikkust ning tekitab kasutajas tunde, et suhtleb inimeste, mitte arvutiga.
Kokkuvõtteks
Töö lõpetuseks võib öelda, et tulemus vastab püstitatud eesmärkidele. Tegime kaasaegse responsive veebilehe, mis sisaldab endas väikseid läbimõeldud huvitavaid detaile, näeb kaasaegne välja ja edastab informatsiooni selgel ning loogilisel viisil.
Kui vajad läbimõeldud kodulehte, võta meiega ühendust telefonil 776 9222 või e-posti teel info@redwall.ee.