Agriland on põllumajandusmasinate müügi ja hooldusega tegelev ettevõte. Müüakse väga laia tootevalikut erinevatelt brändidelt ja pakutakse hooldust.
Projekt
Agriland
Põllumajandustehnika müüja koduleht võimaldab toodetega põhjalikult tutvuda.
Kodulehe kese on rikkalik tootekataloog ja meie ülesanne oli selle sisu võimalikult mugavalt klientidele kättesaadavaks teha. Sisu analüüsides leidsime, et kuna eri tootjatel on erinevad valdkonnad, siis tulekski tootekataloog struktureerida valdkondadest lähtudes, mitte niivõrd brändidest. Toote leiab vastavalt vajadustele, mitte firmamärgile. Traditsiooniline ja eelmisest veebist harjumispärane astmeline püstmenüü juhatab just vajaliku tootevariandi juurde ja ei teki segadust, kus kodulehel parasjagu viibid.
Detailvaadetes on tooteseeria tutvustus, mudelivalik, tutvustavad videod, kvaliteetsed fotod ja põhjalik tooteinfo. Alati on nähtaval pakkumise küsimise nupp.
Kodulehel on ka kasutatud tehnika kataloog. See tõmmatakse tegelikult kodulehele Mascuse API kaudu – Mascuse müügikeskkonnas on tooted nagunii juba müügiks välja pandud ja see info on otstarbekas taaskasutada, mitte siin uuesti sisestada.