Kinnivaramüügi täislahendus
Oleme oma kinnisvara valdkonna kogemuse baasil välja arendanud kinnisvaramüügi täislahenduse. See tähendab, et lisaks arenduse kodulehele loome ka kõik muud müüki toetavad materjalid.
Täislahenduse eelis on, et kõik kliendi kokkupuutepunktid teenusega on terviklikult läbi mõeldud ja korrektselt vormistatud. Püüame koos kinnisvaraarendajaga ostjat mõista ja tema jaoks kogu protsessi võimalikult meeldivaks ja loomulikuks teha.
Täislahendus suurendab arendaja usaldusväärsust. Kindlus müüja suhtes pakub suure ostuotsuse tegemisel meelerahu ja üldine kliendirahulolu on suurem.
Täislahendus säästab ka arendaja aega ja raha. Mida sisukamalt arendaja protsessi alguses kaasa räägib, seda selgem saab kontseptsioon ja disainilahendused on loomulikud ja eesmärgipärased.
Täislahendus algab brändi loomisega
Mis on bränd?
Bränd on inimeste ettekujutus tootest, teenusest või kaubamärgist ja seda nii praktilises mõttes (toode on kvaliteetne) kui emotsionaalselt (tootega tunnen end uhkelt). Tooted võivad olla väga sarnased, aga brändid on alati erinevad.
Nimi, logo ja visuaalne stiil on kõige nähtavamad brändi osad. Need kannavad endas väärtusi, mida brändiga tahetakse väljendada, et teistest eristuda ja meelde jääda.
Kinnisvaraarenduse brändimine lähtub asukohast ja tulevastest elanikest, ehk tootest ja tarbijast. Brändimine hakkab tegelikult pihta juba enne meie töölauale jõudmist. Kõigepealt on arendaja teinud äriplaani, mis arvestab asukoha, turu ja sihtgruppidega. Seejärel on arhitekt loonud arhitektuuri lähtuvalt linnaruumist ja tulevastest elanikest. Kõik need valikud mõjutavad brändi ja disaini üsna otseselt.