Tartu ülikooli eetikakeskus oli mõned aastad varem loonud mängu füüsilisel kujul, nüüd tegime sellest digitaalse versiooni. Füüsilisel kujul on mäng päris raske karp ja sellest tuli tegijatel idee, et mängida võiks saada hoopis nutiseadmete abil, digikeskkonnas.
Milles mäng seisneb? Mängus on kaardid, millel mingi eluline dilemma ja antud on variandid, kuidas otsustada. Näiteks, mida teeksid sina, kui samal ajal toimub hea sõbra sünnipäev ja vanaema juubel? Lisaks isiklikule valikule tuleb püüda ka kogu mängijate grupiga ühisele arvamusele jõuda, arutleda, argumenteerida, aktsepteerida teistsuguse arvamuse olemasolu. Siin peitub mängu grupitunnetuslik väärtus, nii et mängu kasutatakse lausa meeskonnatöö koolitusvahendina.
Digivormi kohandus mäng üsna sujuvalt. Visuaalne stiil tuli põhimõtteliselt füüsilisest mängust. Füüsilisest mängust erineb digivariant selle poolest, et lisaks tavamängijatele on mängus ka mängujuht – sest keegi peab mängu loomise ja muud ühised otsused nö vormistama, nuppu vajutama, et mäng digis toimuks. Kasutuskogemus on tegelikult hästi vähenõudlik ja lihtne, et ka näiteks vanemad inimesed või digivõhikud saaksid mängimisega hakkama.