Tegemist on üsna erilise kinnisvaraarenduse projektiga. Ambitsioonikas ja missioonitundega meeskond on konkurentidest sammu võrra ees tulevikus, kus energiasääst ja -sõltumatus on igapäevane norm. Innovaatilisi ja nutikaid lahendusi kasutav arendusprojekt nõudis ka erilisemat kodulehte. Meie ideekavand võitis konkursi ja nii läkski tööks.
Projekt
Päikesemaja
Päikesemaja on pea olematute jooksvate energiakuludega keskkonnasõbralik ja kõrgtehnoloogiline kinnisvaraprojekt Tallinnas Kristiines. Tihedas koostöös kliendiga tegime kinnisvara müügiks logo, veebilehe jm turundusmaterjalid.
Tellija kindel nõudmine oli, et veebileht peab olema küllusliku infoga visuaalselt rikkalik keskkond, kus suur osakaal on kasutatud tehnoloogiate tutvustamisel. Eesmärk oli mitte müüa lihtsalt kinnisvara, vaid kaudselt ka rohelist tehnoloogiat, ideid ja eluviisi laiemalt. Kõik see oli vaja esitleda kasutajasõbralikult ja stiilselt.
Tehnoloogia- ja ehitusspetsidest koosnev arendusmeeskond oli loonud keerulised ja mahukad kavandid. Nägime tõsist vaeva, et kogu infomass tavainimesele adutavasse mahtu ja vormi saada.
Et materjali oli palju, on kujundus minimalistlik. Sisu kõneleb enda eest ise. Palju kasutatakse emotsioonipilte, ikoone, animatsioone jms visuaalset. Layout varieerub, et mahuka sisu esitamine ei muutuks üksluiseks. Lihvisime ka erialatekstid argisemasse inimkeelde ja optimeerisime märksõnu otsimootoritele loetavamaks.
Tehtud töö eest saime ka laiemat tunnustust. Päikesemaja projektiveeb seisis võrdseina tugevaimate seas Kuldmuna 2016 finaalis (kategoorias “Digitaalne reklaam / Koduleht B2C”).