Rangeforce teeb mängustamise (gamification) abil tõsise ja keerulise teema lihtsaks ja põnevaks. Piiratud reaalajas tuleb simulatsioonikeskkonnas netipahalaste rünnakud maha võtta või teha muid vajalikke kaitse- ja ennetustegevusi.
Põnev, vajalik ja nutikas toode vajas nüüd korralikku kodulehte, millega väärt toodet müüa ja levitada. Kodulehel tutvustame Rangeforce’i põhimõtet, eeliseid teiste koolituste ees, tutvustame konkreetseid tooteid ehk treeninguid ja kutsume üles erinevaid treeninguid tellima.
Ideede genereerimise faasis mõtlesime ka veebilehe mänguliseks disainimise peale. Näiteks et liides oleks mängudele omasem või kasutada ka veebilehel mängustamise elemente. Selle eesmärk oleks, et saaks juba veebilehel tootest nö maitse kätte ja oleks kohe suurem huvi toodet tellida. Aga lõpuks jäime ikkagi potentsiaalsele sihtgrupile tuttava tavapärase digitoote müügiveebi kontseptsiooni juurde.
Veebilehe visuaalne pool lähtub etteantud olemasolevast visuaalsest identiteedist. Bränding toetub arvutimängude maailmale ja nii näeme ka kodulehel dramaatilist puna-musta värvikombinatsiooni korporatiivselt rahulikul valge-hallil taustal. Omalt poolt lisasime brändingusse logo joongraafikast lähtuvad puna-mustad ikoonid ja spot-illustratsioonid.