Kuna Redwalli klientide seas on alati olnud palju erinevaid kinnisvarabüroosid, siis oleme büroode igapäevaste protsesside ja vajadustega üsna hästi kursis. Näinud, kuidas tööprotsessid käivad, tekkis meil koos partneriga arusaam, et protsesse saab tarkvaraga oluliselt tõhustada. Siit saigi alguse Resolve’i idee ja tootearendus.
Tarkvara kinnisvarabüroodele
Erinevat projektihalduse, kliendihalduse ja juhtimise tarkvara on tegelikult turul väga palju. Resolve ühendab need kolm valdkonda ja võtab väga selge fookuse kinnisvarabüroodele. Kinnisvaraobjektide ja projektide haldus, klienditeenindus ja ettevõtte juhtimine on Resolve’is koos ühes kohas. Nii on kogu büroo tegevusest ja olukorrast hea ülevaade.
Resolve on mugav tööriist nii juhile kui maaklerile. Sellega saab hallata nii makro- kui mikrotasandil, nii ajajoonel kui rahalises mõõtmes. Eriti oluline ongi, et saab hoida kontrolli all kriitilised raha teenimise tegevused. Nii et tegemist pole ainult mugavust pakkuva tootega, vaid see aitab reaalselt tegevusi ja rahavoogusid juhtida.
Resolve’i eelised:
- Annab juhtidele kontrolli ja selge ülevaate ettevõtte müügitegevuse, töötajate ja klientide kohta.
- Lihtsustab maaklerite ja hindajate igapäevatööd objektide, klientide ja oma tegevuste haldamisel.
- Mugav teavitussüsteem hoiab ülesanded, tulevased sündmused ja lepingute tähtajad kontrolli all.
- Hea firmasisene infovahetus teadetetahvli, kalendri ja keskse dokumendikogu abil.
- Suurendab klientide rahulolu ja büroo usaldusväärsust, kuna teeb klienditeeninduse sujuvamaks.
Objektide haldus
Kinnisvarabüroode põhiline tegevus käib teatavasti objektidega. Objektide haldamine on Resolve’is väga võimalusterohke ja paindlik. Objektiga on seotud kliendikontakt, lepingu algus ja tähtaeg ning teenustasu suurus. Saab kommenteerida ja üles laadida faile. Objekte saab kolleegidega jagada, saab siduda inimesi ja ülesandeid ja neid kalendris hallata. Näiteks kliendilepingu sõlmimise hetkel lisatakse kalendrisse vajalikud tegevused automaatselt. Objekte saab koondada suurematesse arendusprojektidesse ja hoonetesse.
Mugav kuulutuste haldamine
Info, et turul on saada kinnisvara või soove peab kuidagi ka inimesteni jõudma. Selleks on kuulutused ja portaalid. Kuid käsitsi kümnete kuulutuste ülesseadmine erinevatesse kinnisvaraportaalidesse võtab tohutu aja.
Resolve’is on kuulutuste haldamine ülilihtne. Objekti saab vajalike portaalidega siduda ja kogu kuulutuste vormistamise, saatmise, muutmise ja mahavõtmise protsess ongi automatiseeritud. Lisaks tuleb portaalidest sisse kuulutuste kasutajastatistika, mis aitab vajadusel tegevusi korrigeerida.
Kuulutusi näidatakse enamasti ka büroo enda kodulehel. Tavaliselt on veebi haldamiseks sisuhaldustarkvara ja kuulutused tuleb ka veebis veel eraldi sisestada, uuendada, maha võtta. Aga Resolve’iga pole seda tööd vaja teha.
Kuna Resolve on sisuliselt suur keskne andmebaas, siis tuleb lihtsalt koduleht Resolve’iga liidestada ja kogu andmebaasis olev kuulutuste info jookseb ka kodulehele. Kui kuulutus läheb aktiivseks, siis korraga nii portaalides kui kodulehel. Lõpetatud arendused saab automaatselt suunata kodulehe referentside või tehtud tööde lehele. Resolve’iga pole enam näiteks sellist piinlikku olukorda, kus juba müüdud kinnisvara kohta on kuhugi kuulutus kogemata üles jäänud.
Soovide ja rendipindade peidetud potentsiaal
Soov on Resolve’is nagu iga teine projekt, millega saab põhjalikumalt töötada. Aegumistähtajal koristatakse soov pilgu alt, kliendi kontakt aga salvestatakse kliendibaasi.
Lisaks saavad veebi külastajad tellida sobivad soovid e-postile. Soovisaajate nimekirja saab ka ise kliendiandmeid sisestada. Seega saab turust parema ülevaate ja rohkem müügivõimalusi. Nii suurendavad soovid nutikalt büroo kliendikontaktide ja -lepingute hulka.
Kui hoone on välja renditud, siis ei tähenda see, et neid pindu ei saaks müüa. Rendilepingud pole igavesed ja hooneomanikud pakuvad tihtipeale paindlikke võimalusi, mis ei mahu portaalides levinud kuulutuseformaati ega jõua seetõttu kunagi avalikkuse ette. Resolve viib kokku ühelt poolt rendilepingute lõpptähtajad või omanike pakutavad läbiräägitavad võimalused ja teiselt poolt potentsiaalsete rentnike soovid. Nii on võimalik müüa tervet hoonet ja keskkonda, mitte piirduda ainult hetkel vabade pindadega.
Tavapärasest võimekam projekti- ja kliendihaldus
Resolve’i tuum on kinnisvara-spetsiifilised võimalused, aga siin on olemas ka kõik kaasaegsele CRM-ile omane: projektid, tehingud, kliendid, töötajad oma ülesannete ja ajaplaneeringuga, ressursid, aruanded, kalender, failihaldus jms. Need võimalused on kohati tavapärasest võimekamad ja paindlikumad. Saab lisada vastavalt kontekstile seotud isikuid, ülesandeid, faile, kommentaare jms. Kõik koondub ülevaatlikku kalendrisse, mille saab kahesuunaliselt sünkroniseerida nii Windows-i, MacOS-i, iOS-i kui Androidi kalendritega.
Võimalusterohke API
Resolve on laiendatav ja kohandatav süsteem. See suhtleb teiste rakendustega kahepoolselt, st andmeid saab Resolve’ist nii välja saata kui vastu võtta. Müügikuulutused automaatselt kodulehele, sobivad pakkumised ilma nupuvajutuseta kliendi e-postile ja muu selline on võimalik tänu Resolve’i paindlikule API-le.
Infohaldamise automatiseerimiseks veebilehel tuleb see liidestada Resolve REST API-ga, mis on masinloetavat infot pakkuv liides. Resolve’ist tuleb info konsultantide, hindajate, objektide, arenduste, nende omavaheliste seoste ja maaklerite kontoritesse kuuluvuse kohta. Kõik tuleb kesksest andmebaasist, veebis hallatakse vaid blogi ja tavalisi sisulehti.
Põhimõtteliselt toimib süsteem nii, et Resolve’iga liidestatud veebileht pärib läbi meie loodud programmiliste klientide reaalajas Resolve API-st, mis muudatusi andmetes on tehtud. Saadud info põhjal uuendatakse automaatselt veebilehe andmebaasi. Nii ongi kodulehel alati õige info.
Arendamisel oleme kasutanud mitmeid jätkusuutlikke ja uuenduslikke arenduslahendusi. Süsteem on võimalikult paindlik ja skaleerub probleemideta, kui andmete kogus peaks märgatavalt suurenema. Nii on süsteem tulevikukindel ja jäävad ära kulutused võimaliku laiendamise korral.
Turvalisus ja konfidentsiaalsus on olulised
Andmekaitse ja konfidentsiaalsuse tagamine on sellise toote puhul elementaarne. Turvalisus tagatakse targa ja ettevaatliku arenduspraktikaga:
- Kõikidest andmebaasidest luuakse regulaarsed varukoopiad ning andmebaase hoitakse lahus.
- Andmevahetus kasutajaliidese ja tarkvara vahel on krüpteeritud.
- Teeme koostööd ainult tunnustatud veebimajutus-teenuse pakkujatega, kes hoolivad veebiturvalisusest ja oma klientide heaolust.